Het Concept
Om voluit van de natuur te profiteren stellen wij u onze speciale meetings in doorzichtige ballen voor. Deze kunnen zowel in het midden van het bos als in het midden van een park geïnstalleerd worden. De ballen laten u toe om u te isoleren van de buiten wereld maar er toch voluit van te genieten. Hier installeren wij al het nodige zodat uw vergadering vlekkeloos kan verlopen. Wij installeren dan ook een kleine generator zodat u ook over een scherm kunt beschikken om uw presentaties te doen zowel als een flipchart en bord dit alles verloren in het midden van de bossen. De dag kan beginnen met een zoektocht naar de vergaderlocatie, de deelnemers worden dan in kleine ploegen verdeeld en zullen de weg moeten trachten te vinden aan de hand van kaart en kompas. Wij kunnen tevens ook koffie pauzes, lunchpacks en zelf een BBQ op het einde van de dag voorzien indien u dit wenst. |
Programma voorbeeld
07h30: verwelkoming van de deelnemers aan de bosrand en verdeling van de groep in meerdere ploegen. Elke ploeg krijgt dan een kaart en een kompas.
08h00: Start van de oriëntatie wandeling in ploegen op zoek naar de vergader locatie. 09h00: Aankomst van de ploegen aan de luchtbellen en verwelkoming met koffie en croissants. 09h30: Start van uw vergadering met alle benodigdheden zoals scherm, flipchart, bord, etc... 11h00: Koffie pauze 13h00: Lunch bestaande uit een broodjes buffet met kaas, vleeswaren, salade en soep, inclusief een dranken forfait met water en soft drinks. 14h00: Vervolg van uw vergadering 15h30: Koffie pauze 17h00: Einde van de vergadering en terugkeer van de deelnemers. |
De locatie
Dit concept is overal te organiseren en dus niet afhankelijk van een bepaalde locatie.
Mocht u nog opzoek zijn naar een plaats voor uw meeting kunnen wij u hierbij adviseren om deze te vinden of zelfs alles voor u regelen, meer informatie kunt u terug vinden op de pagina catering en overnachtingen. |
BudgetWij kunnen dit soort vergaderingen organiseren voor groepen van +/- 10 deelnemers per bal, met een maximum van 5 ballen: dus 50 deelnemers. Het budget zal variëren ten opzichte van de voorziene tijd, het aantal deelnemers en de verschillende opties.
|
Opties
|